De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Heineken gaat het gedrag van Nederlandse consumenten op Foursquare belonen. Heineken is een samenwerking met het mobiele platform aangegaan als aanvulling op het e-spaarprogramma op Heineken.nl.
Door met de Foursquare app op de mobiele telefoon in te checken bij één van de vele kroegen, cafés en clubs waar Heineken op de tap staat worden automatisch Heineken e-tjes verdiend. Deze e-tjes zijn te besteden aan bijzondere e-aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten. Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.
Vanaf nu dus kunnen consumenten in Nederland met hun Foursquare gedrag sparen voor exclusief voordeel op de website van heineken. Door met de mobiele telefoon in te checken op een Heineken locatie worden 10 e-tjes verdiend. Om te gaan sparen moet je wel eerst jouw Heineken.nl profiel koppelen aan het Foursquare account. Op dit moment zijn er ruim 1000 kroegen, eetcafés, poppodia, discotheken en clubs waar Heineken wordt geschonken en waar dus kan worden ingecheckt.
“De samenwerking met Heineken is een perfect voorbeeld van hoe merken kunnen bouwen aan hun klantenbinding door creatief gebruik van het Foursquare platform”, aldus Tristan Walker, Directeur Business Devolpment van Foursquare. “We zijn heel blij om deze innovatieve campagne samen met Heineken aan te gaan.“
Verder lezen over Foursquare
Mobile23.10.2024
De app Foursquare gaat verdwijnen: Swarm blijft
Social Media23.06.2015
Mayorships terug in Swarm
Inchecken maar!Social Media07.05.2015
Mayorships komen weer beschikbaar in Swarm
Social Media14.03.2015
Nieuwe chatfunctie voor Swarm na update
Mobile07.08.2014
Dit is hem dan, de nieuwe Foursquare App
find places you’ll love, anywhere in the worldSocial Media24.07.2014
Inchecken met Foursquare niet meer mogelijk
Social Media01.07.2014
Foursquare gaat data verkopen aan ontwikkelaars
Social Media02.05.2014
Foursquare splitst op en lanceert nieuwe app Swarm
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017