De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vanaf het moment dat de AH Beesies uitverkocht waren heeft Albert Heijn het alleen maar beter gedaan. Nog altijd onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 wekelijks de met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland.
De afgelopen week waren dit de meest opvallende bevindingen: De Buzz rond Albert Heijn en Beesies (buzz aandeel 22,11%) blijft stijgen door de aankondiging dat ze opraken en niet extra bijgemaakt worden. Nieuwkomer in de buzz is de actie Waste with Taste waarin besproken wordt wat te doen met de oranje goodies na het WK. Bavaria (buzz aandeel 16,3%) houdt zich –wellicht bang voor FIFA- stil.
Nog een week te gaan en we weten of Nederland haar eerste WK gaat winnen. De top-3 laat zich niet meer verslaan door nieuwe merken lijkt het. Slim is het initiatief van de Opinionators om nu alvast na te denken over wat te doen met de enorme bergen Oranje premiums. Ongetwijfeld een thema waar veel buzz over gaat ontstaan na het WK.
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienNieuws26.06.2019
Albert Heijn laat bezorgrobot rijden op High Tech Campus in Eindhoven
Verder lezen over Buzz
Marketing10.05.2017
Disruptie: opboksen tegen de status quo
Social Media09.05.2017
Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj
Nieuws08.02.2016
De DC Daily van 8 februari 2016
Online19.03.2015
Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW
Social Media16.03.2015
De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?
Online21.07.2014
Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter
Online02.12.2013
Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap
Online31.10.2013
De ultimate Halloween Prank
Verder lezen over WK
Entertainment06.06.2024
Het EK Voetbal zie je in UHD-beeldkwaliteit bij Ziggo
de aftrap van een lange sportzomerGaming20.07.2023
Video: Manuel Bachoore beste speler ter wereld na winst WK FIFA 23
Entertainment01.02.2023
Het Wereldkampioenschap was hét moment voor legaal online gokken
Mobile18.11.2022
Ga je naar Qatar voor het WK? Neem een ‘lege’ smartphone mee
Nieuws16.11.2022
Wel of niet naar het WK Voetbal kijken? Advies van Sint en Santa
Een kritische boodschap van Bavaria over het WK in QatarNieuws31.10.2022
3 dingen die het WK in Qatar zo omstreden maken
Technology08.07.2022
De ‘Leeuwinnen’ van Tech United strijden weer mee op het WK robotvoetbal
Events23.03.2021