De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vorige week waren de Bavaria Babes wereldwijd nieuws. Deze week zorgde volgens Trefpunt en SocialMedia8 het bericht dat de Zaanse grootgrutter door haar voorraad Beesies aan het raken is voor een opvallende hoeveelheid buzz. Dat en het bekend worden dat ze niet bijgemaakt worden zorgde voor veel Buzz rond Albert Heijn en Beesies.
Maar ook Sepp Blatter en de scheidsrechters nemen een groot aandeel van de Share of voice in. Alle Buzz rondom de Vuvuzela zakt gestaag weg maar blijft wel veelbesproken.
De social media top 3 van week 25 in de WK Fan Buzz Radar:
* Bavaria (buzz aandeel 45,25%)
* Albert Heijn (buzz aandeel 12,98%)
* Heineken (buzz aandeel 4,96%)
De beproefde truuk van melding maken van uitverkocht raken, werkt nog steeds. Hopelijk vertaalt dit zich naast buzz, ook in sales voor Albert Heijn. Na de schikking rond de Bavaria Babes is de buzz rond het biermerk enigszins tot bedaren gekomen. Toch is het percentage nog altijd vele malen hoger dan van Heineken.
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienNieuws26.06.2019