Online05.03.2011

PressDoc lanceert ‘Premium Pressrooms’


pressdoc-lanceert-premium-pressrooms.jpg
pressdoc-lanceert-premium-pressrooms.jpg

Het Amsterdamse bedrijf Pressdoc heeft afgelopen donderdag een nieuwe service gelanceerd, namelijk Premium Pressrooms. Daarmee maken ze het mogelijk om je PressRoom op 3 niveaus aan te passen. Dit kan met een eigen ontwerp, eigen domeinnaam en eigen statistieken. Een goede aanvulling op hun bestaande dienst.

Sinds de lancering in 2010 zijn ze bij PressDoc constant bezig geweest om het ontwerp aan te passen. Dat heeft geresulteerd in deze nieuwe functie. Je kunt als bedrijf nu je bedrijfshuisstijl matchen, een eigen header krijgen en je kunt de social media news release onder je eigen domeinnaam plaatsen. Daarbij is het nu ook mogelijk om je eigen Google Analytics code in de PressRoom te plaatsen. Hiermee kun je dus op je eigen vertrouwde manier traffic meten. De kosten bedragen ongeveer 19,- euro per maand.

“We hebben het aanpassen van het ontwerp zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar tegelijkertijd kun je de complete look & feel aanpassen. Met name de header afbeeldingen bieden veel creatieve mogelijkheden en we zijn daarom ook ontzettend benieuwd hoe klanten het in zullen zetten,” aldus Marc Köhlbrugge, Founder & Designer PressDoc.

Een goede aanvulling, die de dienst nog aantrekkelijker maakt. Bekijk zelf het voorbeeld van Twittercounter! Zeg nou zelf, wie wil er nu nog gebruik maken van een ‘ouderwets’ persbericht?

...