Wellicht spraken de banners op deze site al boekdelen, maar na the Crowds en Kimengi hebben wij deze maand de eer om ons als start-up van de maand te presenteren. En ja we zijn een echte start-up, want pas sinds 8 maanden zijn wij – Hein Hofman en Hilde Smetsers – de trotse eigenaren van We Cross. Het ondernemen is ons echter niet vreemd, want voorheen werkten we beiden al aan eigen media, event en muziek projecten.
We Cross is een jong bedrijf dat crossmediale concepten voor de creatieve sector ontwikkelt en realiseert. In onze concepten integreren we online met offline zoals radio, TV, print, events en mobiel. Wij zijn dus daar, waar verschillende disciplines samen komen. Een veelvoorkomend onderdeel van deze concepten is (web)video. Vandaar dat we deze producties ook ‘in-house’ aanbieden met onze eigen videoproductie tak: Crosscast. Naast opdrachten voor derden, ontwikkelen we ook eigen projecten waarin het beste van al onze kwaliteiten terug komt. Een voorbeeld daarvan is Next Best Band, het eerste crossmediale podium voor bands en muziekliefhebbers dat na een rustige start de komende weken volwassen gaat worden. Maar daarover later meer.
Als start-up van de maand op Dutch Cowboys gaan we onze kennis met jullie delen en houden we jullie natuurlijk op de hoogte van het opwindende leven als Nederlandse start-up! Daarom kan je de komende maand berichten van ons verwachten over crossmedia, interactieve marketing voor de creatieve sector en interessante cases (van derden, maar ook veel over ons eigen project Next Best Band). Daarnaast reizen we komende donderdag af naar Groningen waar we voor jullie in tekst en video verslag gaan doen van interessante presentaties op Eurosonic / Noorderslag (hét congres voor de Europese muziekindustrie).
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022