Met nog ruim 4 weken te gaan voor de start van de Nationale Marketingdag lijkt het erop dat het event veel beter bezocht gaat worden dan vorig jaar. Vooralsnog hebben ontving de organisatie bijna 1750 bezoekersaanmeldingen, ruim 30 aanbieders zullen er hun producten en diensten onder de aandacht brengen en met 50 goede sprekers uit binnen- en buitenland zit het congresdeel ook vol.
Met name de aansluiting van nrc*next als mediapartner zorgde in de loop van vorige week voor een flinke boost in registraties. Al met al is de dag in omvang en impact al ruim voorbij de toch redelijk uitgebreide eerste editie in 2008, toen ruim 1200 marketingprofessionals kwamen luisteren naar zo’n twintig sprekers.
Marcel Matthijsse, organisatiemanager van het congres: “We communiceren liever geen maximum aantal bezoekers, maar de locatie – het NBC in Nieuwegein – heeft uiteraard wel een maximumcapaciteit. Bovendien zullen we de traffic rond de presentatieruimten in goede banen moeten kunnen leiden, dat vraagt nogal wat organisatietalent. Vorig jaar moesten we mensen soms teleurstellen omdat de maximale zaalcapaciteit binnen korte tijd was bereikt. Reden waarom we dit jaar een groot aantal extra zalen inzetten. Je mag gerust spreken van een marketing ‘event’, dat zal iedere bezoeker straks kunnen beamen.”
Wil je er nog heen? Registreren kan hier.