Topcreatief Erik Kessels (KesselsKramer) behoort tot de eerste vijftien sprekers die door organisator Lenthe Publishers zijn vastgelegd voor de tweede editie van de Nationale Marketingdag, die op 25 juni in het NBC in Nieuwegein wordt gehouden.
Het is een van de best bezochte marketingevent van de Benelux. Op de eerste editie vorig jaar ontving de organisatie 1.700 marketingprofessionals.
Als fundament voor de lijst sprekers werden de vijf best gewaardeerde sprekers van 2008 uitgenodigd. Daaraan werden de marketing-nieuwsmakers van de afgelopen maanden toegevoegd.
“Met de toezeggingen van Erik Kessels, Frank Tjepkemaen Fons Van Dyck afgelopen week, hebben we nu de eerste 15 namen van flinke statuur“, aldus Maarten Timmers Verhoeven, managing director van organisator Lenthe Publishers.
“In de komende weken worden op voorspraak van de adviesraad nog een aantal namen toegevoegd aan de sprekerslijst. We richten ons met dit event echt op de inhoud, zodat we ook hooggekwalificeerde professionals op bezoek krijgen. Dat vinden onze exposanten en standhouders uiteraard van groot belang.”
Bezoekers hebben gratis toegang tot een gevarieerd programma met lezingen, workshops en een druk bezochte beursvloer met exposanten. De dag wordt afgesloten met een borrel op het terras met dj. Aanmelden is mogelijk via de website.
Er zullen ondermeer presentaties zijn van: Erik Kessels (KesselsKramer), Wim Andrea (Clockwork), Egbert Jan van Bel (Pleon), Marc Borgers (Suremail/MB Marketing), Marco Derksen (Marketingfacts), Fons Van Dyck (Think BBDO), Joris van Heukelom (Ilse Media), Herbert van Hoogdalem (Professional Outsiders), Richard van Hooijdonk (Marketing Monday), Rik Jacobs (Tetra Pak), Renée Peeters (BR-ND), Jan Willem Seip (Vendicum), Frank Tjepkema (Tjep.com), Reinoud Wolff (Ben & Jerry’s) en Joris van Zoelen (Synergie).