Gadgets09.07.2009

Back to the Eighties met de Cassettestick


back-to-the-eighties-met-de-cassettestic.jpg
back-to-the-eighties-met-de-cassettestic.jpg

Heineken introduceert deze zomer de Cassettestick, verkrijgbaar in een actieverpakking met 6 blikjes. De USB-stick in de vorm van een ‘eighties cassettebandje’ heeft een opslagcapaciteit van 2GB. Naast de Heineken Cassettestick ontvang je ook nog eens 3 gratis nummers, waarvan ten minste een unieke cover die je kunt downloaden via de onlangs gelanceerde nieuwe website.

Steek de stick in de USB-poort van je computer en volg de aanwijzingen van de speciale software en je komt automatisch op Heineken.nl. Daar kun je een keuze maken uit 3 catchy tracks uit het vervlogen tijdperk van de magnetische geluidsdrager. De Heineken Cassettestick is verkrijgbaar in vijf genres met een typische jaren ’80-look: Pop, Disco, Rock, Motown en NL.

In 2007 introduceerde Heineken al de Speakerkratjes die binnen mum van tijd waren uitverkocht. De verwachting is dat deze zomerpromotie dat succes minimaal zal evenaren.

Rob van Griensven, Brandmanager Heineken, ziet deze promotie als een logische combinatie met Heineken en zijn muziekactiviteiten. “Heineken en muziek zijn al jaren onlosmakelijk met elkaar verbonden, vooral via sponsoring van festivals en ook de Heineken Music Hall. Sinds kort kun je via het nieuwe Heineken.nl je muziek downloaden, CD’s bestellen, tickets kopen en bijzondere privileges verkrijgen, zoals meet & greets met je favoriete artiest of VIP-toegang tot concerten en clubs. Ik denk dat deze promotie perfect past in de verfrissende manier waarmee Heineken met muziek omgaat.” Via de Cassettestick krijg je toegang tot de download shop waar je 3 gratis tracks kunt kiezen uit het aanbod van ruim 500 nummers uit de jaren ‘70 en ‘80.

De Heineken Cassettestick wordt gepromoot met onder andere een opvallende tv-commercial waarin het geknoei met het ouderwetse cassettebandje uit de jaren ’80 wordt afgezet tegen het gebruiksgemak van de moderne USB-stick. De commercial bevat bovendien een vertrouwde stem voor wie uit het TopPop-tijdperk afkomstig is: Ad Visser prijst in de commercial de Heineken Cassettestick aan.

...

Verder lezen over Gadget

‘Apple wil met meer smarthomegadgets komen: dit is de volgende’

Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk niet gratis is om het apparaat te gebruiken, waarmee we niet doelen op de aankoopprijs.

Gadgets14.11.2024

‘Apple wil met meer smarthomegadgets komen: dit is de volgende’

Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien

Spotify lanceerde het en na een half jaar was het klaar. Doodzonde natuurlijk, maar gelukkig is er een tweede leven mogelijk voor Spotify Car Thing.

Gadgets13.11.2024

Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien

Slim voor ouders: deel de locatie van een AirTag

Het is voor koppels of vrienden die een koffer delen nu heel makkelijk om de locatie ervan samen in de gaten te houden.

Gadgets11.11.2024

Slim voor ouders: deel de locatie van een AirTag

Maak van jezelf een soort Iron Man met dit hardlooplampje

Op Kickstarter kun je nu de Scoutlite BlinkO backen, een lampje voor op jezelf, op je fiets of op iets anders.

Gadgets31.10.2024

Maak van jezelf een soort Iron Man met dit hardlooplampje

Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit

Snapchat heeft besloten zijn nieuwe camerabril Spectacles ook in landen buiten de Verenigde Staten uit te brengen, waaronder Nederland, Frankrijk en Duitsland.

Gadgets29.10.2024

Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit

Apple kondigt volgende week nieuwe Macs aan

Apple hint zelf naar nieuwe Macs door een X-post van Greg Joswiak, de marketing-topman van Apple. Hij zegt dat je je kalender moet maccen.

Gadgets25.10.2024

Apple kondigt volgende week nieuwe Macs aan

Deze Buzz Lightyear is zo realistisch dat je geen films meer nodig hebt

Nu kunnen speelgoedmakers dat natuurlijk ook al heel lang maken, maar de Buzz Lightyear ‘robot’ die nu is gemaakt, die is wel heel realistisch.

Gadgets20.10.2024

Deze Buzz Lightyear is zo realistisch dat je geen films meer nodig hebt

Deze knuffelmarmot is stiekem een robot

Casio, bekend van de horloges, heeft een heel andere gadget in petto: een knuffelhamster. Maar er komt wel tech bij kijken: het is een robot.

Gadgets12.10.2024

Deze knuffelmarmot is stiekem een robot

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story