De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Heineken introduceert deze zomer de Cassettestick, verkrijgbaar in een actieverpakking met 6 blikjes. De USB-stick in de vorm van een ‘eighties cassettebandje’ heeft een opslagcapaciteit van 2GB. Naast de Heineken Cassettestick ontvang je ook nog eens 3 gratis nummers, waarvan ten minste een unieke cover die je kunt downloaden via de onlangs gelanceerde nieuwe website.
Steek de stick in de USB-poort van je computer en volg de aanwijzingen van de speciale software en je komt automatisch op Heineken.nl. Daar kun je een keuze maken uit 3 catchy tracks uit het vervlogen tijdperk van de magnetische geluidsdrager. De Heineken Cassettestick is verkrijgbaar in vijf genres met een typische jaren ’80-look: Pop, Disco, Rock, Motown en NL.
In 2007 introduceerde Heineken al de Speakerkratjes die binnen mum van tijd waren uitverkocht. De verwachting is dat deze zomerpromotie dat succes minimaal zal evenaren.
Rob van Griensven, Brandmanager Heineken, ziet deze promotie als een logische combinatie met Heineken en zijn muziekactiviteiten. “Heineken en muziek zijn al jaren onlosmakelijk met elkaar verbonden, vooral via sponsoring van festivals en ook de Heineken Music Hall. Sinds kort kun je via het nieuwe Heineken.nl je muziek downloaden, CD’s bestellen, tickets kopen en bijzondere privileges verkrijgen, zoals meet & greets met je favoriete artiest of VIP-toegang tot concerten en clubs. Ik denk dat deze promotie perfect past in de verfrissende manier waarmee Heineken met muziek omgaat.” Via de Cassettestick krijg je toegang tot de download shop waar je 3 gratis tracks kunt kiezen uit het aanbod van ruim 500 nummers uit de jaren ‘70 en ‘80.
De Heineken Cassettestick wordt gepromoot met onder andere een opvallende tv-commercial waarin het geknoei met het ouderwetse cassettebandje uit de jaren ’80 wordt afgezet tegen het gebruiksgemak van de moderne USB-stick. De commercial bevat bovendien een vertrouwde stem voor wie uit het TopPop-tijdperk afkomstig is: Ad Visser prijst in de commercial de Heineken Cassettestick aan.
Verder lezen over Gadget
Gadgets14.11.2024
‘Apple wil met meer smarthomegadgets komen: dit is de volgende’
Gadgets13.11.2024
Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien
Gadgets11.11.2024
Slim voor ouders: deel de locatie van een AirTag
Gadgets31.10.2024
Maak van jezelf een soort Iron Man met dit hardlooplampje
Gadgets29.10.2024
Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit
Gadgets25.10.2024
Apple kondigt volgende week nieuwe Macs aan
Gadgets20.10.2024
Deze Buzz Lightyear is zo realistisch dat je geen films meer nodig hebt
Gadgets12.10.2024
Deze knuffelmarmot is stiekem een robot
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017