Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Begin vorige maand begon de testfase voor de nieuwe Heineken website. Bekend toen al was dat de site begin juli gelanceerd zou worden. Dat is inmiddels ook gebeurt.
“Back stage bij je favoriete rockband, een zitplaats vlak achter de dug out van Bert van Marwijk of je naam op de gastenlijst van een exclusieve club en entree door de VIP-ingang“. Dat en meer is vanaf nu mogelijk met Heineken.nl. De site moet het uitgaan nóg leuker maken voor het Nederlandse uitgaanspubliek, voor muziek- én sportliefhebbers. Er is niet alleen informatie in de vorm van een uitgebreide muziek- en sportagenda, maar via de site regel en koop je ook diverse extra’s, van muziekdownloads tot en met tickets voor uitverkochte concerten.
De bierbrouwer ziet de vernieuwde site als een logisch initiatief dat past bij het merk. Herwin van den Berg, Marketing Directeur van Heineken Nederland: “We willen consumenten altijd het allerbeste aanbod doen. Niet alleen met ons bier, maar ook met onze services. Heineken wordt nu al spontaan geassocieerd met ‘uitgaan’. Als mensen buitenshuis iets leuks gaan doen, is Heineken daar vrijwel altijd bij aanwezig, doordat mensen vaak een glas Heineken drinken. Op die momenten willen we van nóg meer betekenis zijn. Met Heineken.nl lanceren we een breed aanbod van diensten en producten die te maken hebben met uitgaan, muziek en sport. Zo bevestigen wij onze rol en maken we die waar naar onze klanten.”
Behalve e-aanbiedingen en een uitgebreide muziek- en sportagenda bevat de site ook een Kroegzoeker. Daarmee traceer je de 2.000 grootste Heineken-kroegen in Nederland, met omschrijving, adres- en routegegevens. En is er een webshop waar allerlei cadeaus in de vorm van Heineken gadgets zoals kleding, glazen, tassen en horloges zijn te vinden. Tevens biedt Heineken.nl een ticketshop – in samenwerking met Ticket Online – waar bezoekers on line kaartjes kunnen bestellen voor de (muziek)events. In de download shop zijn meer dan 2.500 cd’s en 650 dvd’s verkrijgbaar en ruim 500 downloads beschikbaar.
“Met Heineken streven we niet zozeer naar meer bierverkoop. We willen primair dat onze klanten zich nog nauwer met het merk verbonden voelen door middel van tastbare voordelen, voorrang en voorrechten en zo een avondje uit nóg leuker maken“, aldus Herwin van den Berg.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie
sponsored storyVerder lezen over Website
Online23.09.2024
Online poker wordt nu al gedomineerd door AI
Online31.07.2024
Booking wordt flink aangepakt: dit is waarom de reissite onder vuur ligt
Online04.07.2024
De allerlelijkste website van 2024 wil geen restyle
Online29.05.2024
Deze websites zijn genomineerd voor lelijkste website van het jaar
Online29.04.2024
Veelgemaakte fouten bij het bouwen van een website en hoe ze te vermijden
Nieuws11.04.2024
Steeds meer mensen twijfelen aan de waarheid van online informatie
DC Business18.12.2023
Dit zijn de linkbuilding trends voor 2024
Online25.08.2023