De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dankzij de Project Glass video van Google, waarin ze een nieuw project aankondigden met een speciaal ontworpen bril, is Google het meest gedeelde social video merk van 2012. Onderzoeksbureau Unruly publiceerde een lijst met de 20 meest gedeelde advertenties van 2012. Nike verscheen als tweede in de lijst, gevolgd door nieuwkomer TNT, het kabelbedrijf uit de Benelux.
De lijst laat veel nieuwkomers zien. Vorig jaar was Volkswagen het meest gedeelde merk, maar die moesten het dit jaar toen met een tiende plaats. Nieuwe namen in de lijst zijn onder meer Activision, Budweiser, Kia, Evian en T-Mobile.
Volgens Unruly is het delen van video’s met 67% gegroeid dit jaar. De trend is enorm toegenomen dankzij het steeds sneller worden van videostreaming en het ontstaan van tablets. Unruly claimt dat 97% van de consumenten sneller een product aanschaffen van een adverteerder wanneer ze genoten hebben van een online video van deze adverteerder.
Verder lezen over Google
Entertainment22.11.2024
Dit zijn de meest bekeken films en series op Google TV in 2024
Artificial Intelligence30.10.2024
Een kwart van het programmeerwerk bij Google wordt gedaan door AI
Online17.10.2024
Google Flights laat je straks goedkopere vluchten vinden
Artificial Intelligence09.10.2024
AI wint nu ook nog de Nobelprijs: twee zelfs
Mobile08.10.2024
Epic krijgt gelijk: Google houdt Android te dicht
Mobile07.10.2024
Google komt met hulp voor als je telefoon wordt gestolen
Artificial Intelligence03.10.2024
Knoop straks in het Nederlands een gesprek aan met Gemini Live
Mobile01.10.2024