De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
McDonald’s ontwikkelde een eenvoudig concept waarmee gebruikers een groot scherm konden overnemen en veranderde in een spelletje (soort van tafeltennis). De prijzen waren tegoedbonnen voor het dichtstbijzijnde McDonald’s restaurant mits je het spelletje wist uit te spelen. Maar waarom is deze campagne nou zo eenvoudig?
Gebruikers hoefde namelijk niks te installeren of te downloaden. Door simpelweg met je smartphone naar de website picknplay.se te surfen, herkende de speciale pagina aan de hand van je GPS of je in de buurt was. Klik op OK, kies je prijs en je was klaar om te spelen. De winnaars kregen een digitale tegoedbon en de route naar het dichtstbijzijnde McDonald’s restaurant. Winnaars blij, McDonald’s blij!
Verder lezen over McDonald's
Online17.06.2024
McDonalds ontdekt dat AI in de McDrive nog geen goed idee is
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Nieuws05.01.2023
McDonald’s servies in Frankrijk nu een verzamelobject
Klanten stoppen de herbruikbare bakjes en bekers massaal in hun tasCoffee corner16.08.2022
McDonald’s maakt gouden juwelen van zwerfafval
Coffee corner22.02.2022
McDonald’s presenteert vandaag de Palindroom Burger
22022022Metaverse11.02.2022
Trek in een BigMac? De plannen van McDonalds in het metaverse
Lifestyle29.09.2019
McDonald’s gaat een stapje verder met zijn vegetarische pad
Technology02.04.2019