Het is natuurlijk een gouden zet van Apple om een pop-up winkel voor SXSW te openen. Je begrijpt zelf ook dat ze konden rekenen op veel animo en dat is ook het geval. Er stonden enorme rijen in Amerika voor de iPad 2 en de belangstelling lijkt nog groter dan vorig jaar. Veel deelnemers van SXSW spendeerde hun dag dus anders dan gedacht, namelijk in de rij. Mashable was aanwezig bij de pop-up winkel om met enkele mensen in de rij te praten. Bekijk de video voor een impressie van de sfeer!
Verder lezen over SXSW
Startups23.03.2016
#SXSW16: Uber-verliefd op Lyft
Events23.03.2015
Maak van geluid een lust – geen last
Events23.03.2015
Vier manieren om met Millenials om te gaan #SXSW
Events19.03.2015
AI: de grens van ons inbeeldingsvermogen
Online27.03.2014
Doorbraak verwacht met nieuwsplatform Blendle
Entertainment27.03.2014
SXSW award winnende documentaire “Print the Legend” naar Netflix
Events18.03.2014
SXSW: De Nasa is zo moeilijk nog niet
Events18.03.2014