Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Nescafé is op de proppen gekomen met een geweldige nieuwe campagne. In het filmpje zien we dat het koffiemerk staat voor het verbinden van mensen en het delen van momenten. Via hun eigen social media kanalen kwam Nescafé erachter dat veel fans gek zijn op de rode Nescafé mokken.
Daarom verspreidde Nescafé 1000 rode mokken die aan een slot op allerlei openbare plekken vast werden gezet met een cijferslot. Fans konden via Facebook de code achterhalen om zo hun mok (mug) mee te nemen. Als de ‘unlockers‘ het slot inleverden bij een van de Nescafé stands, kregen ze in ruil nog eens een rode mok en twee koppen koffie om te delen met iemand anders.
Oh ja Nescafé, we zitten hier met z’n negenen op kantoor, weet je gelijk hoeveel je er voor ons moet unlocken ;-). Leuke actie!
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023