Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
Biskrem is een grote koekjesfabrikant in Turkije en daar hebben ze een originele manier bedacht om meer volgers voor het Instagram account te werven. Dit deden ze namelijk door een soort interactief Instagram avontuur te creëeren.
In het spel wordt je als gebruiker terug gestuurd naar 1991 en moet je opnieuw het recept van de
Biskrem koekjes uitvinden. Door middel van verschillende vragen, puzzels en raadsels kun je erachter komen hoe je de Biskrem koekjes moet maken. Wanneer je de raadsels weet op te lossen krijg je een code. Als je deze intypt in de zoekfunctie van Instagram kom je op een ander Instagram account. Dit is het volgende level. Er zijn in totaal zes levels en wanneer je het recept compleet weet te maken krijg je een doos koekjes opgestuurd.
De slimme manier om Instagram volgers te werven is erg succesvol. Er was maar liefst een stijging van 850 procent te zien. Wil je weten hoe het precies werkt? Dat ontdek je in het onderstaande filmpje.
Verder lezen over Instagram
Social Media31.10.2024
Threads heeft 275 miljoen gebruikers: hoe kan dat?
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media28.10.2024
Instagram komt met nieuw beleid waardoor je echt meer views wil
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media20.10.2024
Deze Week Viral: sushi sandwich en logoloze Lidl
Social Media17.10.2024
Instagram komt met een bieb om leuke posts terug te vinden
Social Media13.10.2024
Deze Week Viral: de Iron Throne, Hathaway zegt sorry en gierige kat
Social Media02.10.2024