Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
Biskrem is een grote koekjesfabrikant in Turkije en daar hebben ze een originele manier bedacht om meer volgers voor het Instagram account te werven. Dit deden ze namelijk door een soort interactief Instagram avontuur te creëeren.
In het spel wordt je als gebruiker terug gestuurd naar 1991 en moet je opnieuw het recept van de
Biskrem koekjes uitvinden. Door middel van verschillende vragen, puzzels en raadsels kun je erachter komen hoe je de Biskrem koekjes moet maken. Wanneer je de raadsels weet op te lossen krijg je een code. Als je deze intypt in de zoekfunctie van Instagram kom je op een ander Instagram account. Dit is het volgende level. Er zijn in totaal zes levels en wanneer je het recept compleet weet te maken krijg je een doos koekjes opgestuurd.
De slimme manier om Instagram volgers te werven is erg succesvol. Er was maar liefst een stijging van 850 procent te zien. Wil je weten hoe het precies werkt? Dat ontdek je in het onderstaande filmpje.
Verder lezen over Instagram
Social Media21.11.2024
Instagram laat je het algoritme resetten voor nieuwe inspiratie
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media12.11.2024
Instagram krijgt straks avatars met kunstmatige intelligentie
Social Media11.11.2024
Instagram verbetert zijn meest irritante factor
Social Media10.11.2024
Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder
Social Media07.11.2024
Worden sociale media straks net zoals drank?
Social Media03.11.2024