Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Gerard Piqué verdediger van Barcelona heeft gisterenavond waarschijnlijk bijna de duurste ’tweet’ ooit verstuurd. De speler van het sterrenteam uit Catalonië wilde wel een voorspelling doen voor de uitslag van de wedstrijden van Lazio – Udinese en Inter Milaan – AC Milan nadat vier wedstrijden in de Italiaanse Serie A inmiddels op 2-2 waren geëindigd.
In een misschien iets te overmoedige bui beloofde Piqué iedereen die zijn bericht zou retweeten een shirtje als beide wedstrijden eveneens in 2-2 zouden eindigen.
Uiteindelijk kwam hij er goed mee weg want de wedstrijden eindigden in respectievelijk 2-0 en 1-0. Bij een gelijke stand van 2-2 had het Gerard Piqué flink wat duiten kunnen kosten want zijn tweet werd ruim 79.000 keer geretweet. Shirtsponsor Nike was er zeker blij mee geweest.
Echt geschrokken is hij niet want na de uitslagen van de wedstrijden stuurde hij dit bericht op Twitter er uit ‘Qué pena! El Lazio-Udinese ha finalizado 2-0. Tranquilos que lo repetiré en breve cuando vea la oportunidad!“. Los vertaald, wat jammer, maar een volgende keer doe ik het zeker weer. Jaja Piqué achteraf is dat makkelijk beloven!
Verder lezen over Twitter
Social Media25.11.2024
Bluesky neemt standpunt in tegen AI-training met gebruikersdata
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024