![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Erwin van Lun op Molblog: Adverteerders hebben de gewoonte de consument op te zoeken. Daar waar de consument is, wil de adverteerder adverteren. Idemdito voor ‘MSN’. De jeugd zit immers op ‘MSN’. Wat hiermee wordt bedoeld: De jeugd zit op MSN Messenger.
Hier is de ruimte voor adverteren echter heel beperkt. De vraag is daarnaast of de jeugd nog op adverteerders zit te wachten of liever een merk wil dat naar ze luistert en faciliteert. MSN Messenger heeft gigantische mogelijkheden, bijvoorbeeld voor het bouwen van een persoonlijke relatie.
Om een persoonlijke één op één dialoog op te bouwen kunnen merken proberen een plaats te winnen in de buddy-lijst van consumenten. In een eenvoudige dialoog kan de consumenten antwoorden krijgen op vragen als ‘wat kost …’ of ‘is mijn bestelling al verzonden’, of ‘waar is mijn pakketje?’. Merken kunnen immers, lees verder op Molblog
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Messenger
Social Media24.11.2023
Online06.11.2023
Social Media20.09.2023
Social Media25.08.2023
Online21.07.2023
Social Media27.06.2023
Social Media05.06.2023
Social Media30.05.2023
Verder lezen over MSN
Online16.10.2023
Mobile12.12.2014
Nieuws30.09.2014
Online08.09.2014
Online31.08.2014
Technology30.01.2013
Technology07.11.2012
Technology26.03.2012
Verder lezen over Weblog
Online19.09.2023
Social Media02.05.2023
Search13.03.2023
Online01.06.2021
Search24.09.2020
DC Business31.07.2020
Nieuws08.06.2020
DC Business10.01.2020