Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Facebook is met bijna 9 miljoen Nederlandse gebruikers een onmisbaar social mediamarketing-platform. Toch is succes niet verzekerd. Veel organisaties worstelen nog met een succesvolle inzet van Facebook. Daarom organiseren Entopic en Likeconomics op woensdag 11 juni het Congres Facebook Marketing, een inspirerende dag vol concrete tips en handvatten om als organisatie direct mee aan de slag te gaan.
Zo laat de Amerikaanse marketing goeroe Jay Baer in zijn keynote zien dat bedrijven vooral reacties losmaken als content zoveel toegevoegde waarde biedt dat klanten ervoor zouden willen betalen. Deze reacties – kritisch of niet – zijn volgens hem de échte toegevoegde waarde van Facebook.
Naast tal van internationale grootheden laten ook diverse Nederlandse organisaties zien hoe zij Facebook inzetten. Wil je aan de slag met Facebook marketing, social media of community management of houdt dit je al dagelijks bezig? Meld je dan snel aan. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar. Meld je nu via Dutchcowboys aan met 20% korting. Gebruik kortingcode dc#20cfb.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024