De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KLM heeft eerder deze week bekend gemaakt de actuele reactietijden voor social media service op de website en Twitter weer te gaan geven. Hiermee laat KLM zien of ze zich houdt aan de belofte om binnen een uur te reageren.
“Wij geloven in de transparantie van social media. Klanten willen weten wat ze van ons kunnen verwachten. We bieden nu direct inzicht in onze reactietijden,” aldus Martijn van der Zee, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM.
De actuele reactietijd op social media wordt getoond in de header van Twitter en op de Customer Support-pagina op KLM.com. En binnenkort ook op Facebook.
KLM biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week klantenservice in 10 verschillende talen op Twitter, Facebook en VKontakte. Binnenkort wordt dit uitgebreid naar Google+ en Sina Weibo. KLM’s social media-team behandelt zo’n 30.000 berichten per week.
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023