Onno is blogger op DutchCowboys, Travelvalley en StyleCowboys. Onno schrijft over technologische innovaties en trends en ontwikkelingen op het gebied van (online) marketing.
We zijn allemaal connected met de diverse devices en sociale media. Rabobank wil ook via de sociale media in contact zijn met haar klanten. Over een aantal jaar moet het compleet normaal zijn om via de digitale wereld contact te hebben met de Rabobank, aldus Robert Lommers, Social Business Manager Rabobank Nederland. Klachten, vragen en opmerkingen behandelen ze via de bestaande verkoop en service adviseur. Per maand ontvangt Rabobank 40.000 berichten op social media. Benieuwd hoe ze omgaan met al deze klant meldingen? Rabobank geeft een kijkje achter de schermen bij de hoofdvestiging in Utrecht en bij Rabobank Salland.
Verder lezen over Rabobank
Mobile21.02.2024
Je kunt je iPhone nu als ‘pinterminal’ gebruiken
Online01.11.2023
Wat is Wero en wat gebeurt er met iDEAL?
Metaverse28.09.2022
Het metaverse wordt door banken gebruikt voor duurzaamheidsdoelen
Online17.05.2022
Waarom je moet oppassen bij geld pinnen in het buitenland
Cybercrime13.04.2022
Tweestapsverificatie van banken gemakkelijk verschalkt door phishing-scams
Banken zijn verwijtbaar als het op de gevolgen van phishing-scams aankomtCybercrime24.02.2022
Banken kunnen phishing via valse bankwebsites grotendeels verhinderen
Hoe een adequate bancaire systeemoplossing tegen phishing in beginsel mogelijk isMobile20.01.2022
Ongevraagde betalingstransacties aan de voordeur of met onbekenden? Beter van niet!
Mobile17.01.2022