Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het volgende hoofdstuk in de samenwerking tussen Twitter en Viacom is een vijfdaags durend comedyfestival, dit in samenwerking met Comedy Central. Volgens de New York Times zal het comedyfestival op Twitter uitgewerkt worden in tweets en vines. Het festival begint op maandag 29 april en zal te vinden zijn via de hashtag #ComedyFest. Vijf dagen lang zullen cabaretiers (amateurs en professionals) continu grapjes tweeten en vines plaatsen.
Twitter wordt steeds meer een modern platform voor creatievelingen zoals cabaretiers en andere komieken. 140 tekens zijn genoeg om je talenten te kunnen vertonen aan een groot publiek. Vorige week lanceerde Twitter ook al Twitter #Music. Ook via deze dienst kunnen gebruikers op zoek gaan naar nieuw komisch talent. Helaas nog niet in Nederland en België, zoals al bekend is.
Na het festival is Comedy Central van plan om Comedy Central: Stand-Up te lanceren, een gratis app voorzien van advertenties waarmee optredens van verschillende cabaretiers opgezocht kunnen worden. Via een speciaal aanbevelings-algoritme kunnen gebruikers nieuwe cabaretiers opzoeken.
Verder lezen over Twitter
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024