De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Als je een merk hebt dat pas begonnen is met social media, dan kan het voor de eerste keer best wel eens ’too much’ overkomen. Platformen als Twitter en Facebook zijn snel te leren, vooral wanneer ze gebruikt worden voor business marketing. Voor starters is het belangrijk om de juiste medewerkers de sociale kanalen te laten beheren, maar ook de verantwoordelijkheid en de doelen te delen. Je moet leren om goed te luisteren naar je publiek en je moet er ook voor zorgen dat je gezien wordt als een authoriteit binnen je veld, waardoor je jezelf kunt onderscheiden van de concurrentie. Last-but-not-least moet je merk wel menselijk overkomen, aangezien social media over mensen gaat. In de bijgevoegde infographic van Intersection Consulting is een 8-stappenplan te vinden met de juiste strategie voor succesvolle social media marketing.
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023