De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volgens onderzoeksbureaus NM Incite en Nielsen is Twitter de drijvende kracht achter het succes van social television. Volgens hun studie tweette 33% van de actieve Twitter-gebruikers over tv-gerelateerde onderwerpen in juni 2012. In januari was dit nog 27% Een kwart van de mensen tussen de 18 en de 24 jaar gebruiken social media om te reageren op wat ze leuk en niet leuk vinden tijdens het tv-kijken. Alle bevindingen zijn terug te vinden in de bijgevoegde illustratie.
Verder lezen over TV
Media06.03.2024
RTL & Buienradar komen met het energieweerbericht op tv
Lifestyle31.05.2023
Dit mag niet ontbreken in een mancave
Gadgets16.05.2023
Gaat LG OLED schermen leveren aan Samsung?
Het is bijna ondenkbaar dat de ‘L-company’ en ’S-Company’ gaan samenwerkenEntertainment18.04.2023
WTF?!? ‘Supportersgeweld’ bij Snooker
Activisten springen op het veld… uhm… de tafel in SheffieldEntertainment22.03.2023
Mediatrends 2022: Lineaire content consumptie verliest meer terrein
Online11.01.2023
Glasvezel heeft koper ingehaald
Gadgets14.12.2022
Maakt Philips TV weer een afstandsbediening op zonne-energie?
Een kijkje in de toekomstEntertainment09.06.2022
Vier op de vijf Europeanen kiest liever voor connected tv
Reclames op CTV-diensten worden ook beter bekeken, en gewaardeerdVerder lezen over Twitter
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024
Mensen die je blokkeert op X kunnen je posts gewoon zien
Social Media04.09.2024
Social medium X komt naar je televisie
Social Media27.08.2024
Elon Musk laat mensen van X strafwerk schrijven
Social Media15.08.2024