De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volgens onderzoeksbureaus NM Incite en Nielsen is Twitter de drijvende kracht achter het succes van social television. Volgens hun studie tweette 33% van de actieve Twitter-gebruikers over tv-gerelateerde onderwerpen in juni 2012. In januari was dit nog 27% Een kwart van de mensen tussen de 18 en de 24 jaar gebruiken social media om te reageren op wat ze leuk en niet leuk vinden tijdens het tv-kijken. Alle bevindingen zijn terug te vinden in de bijgevoegde illustratie.
Verder lezen over TV
Media06.03.2024
RTL & Buienradar komen met het energieweerbericht op tv
Lifestyle31.05.2023
Dit mag niet ontbreken in een mancave
Gadgets16.05.2023
Gaat LG OLED schermen leveren aan Samsung?
Het is bijna ondenkbaar dat de ‘L-company’ en ’S-Company’ gaan samenwerkenEntertainment18.04.2023
WTF?!? ‘Supportersgeweld’ bij Snooker
Activisten springen op het veld… uhm… de tafel in SheffieldEntertainment22.03.2023
Mediatrends 2022: Lineaire content consumptie verliest meer terrein
Online11.01.2023
Glasvezel heeft koper ingehaald
Gadgets14.12.2022
Maakt Philips TV weer een afstandsbediening op zonne-energie?
Een kijkje in de toekomstEntertainment09.06.2022
Vier op de vijf Europeanen kiest liever voor connected tv
Reclames op CTV-diensten worden ook beter bekeken, en gewaardeerdVerder lezen over Twitter
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024