Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Vaak vinden marketeers het meten van de return on investment (ROI) de grootste uitdaging voor hun campagnes. Terwijl 78 procent van de marketeers aangeeft dat het bereiken van meer consumenten het belangrijkste is van hun social media campagne, geeft toch 57 procent aan dat ze moeite hebben om ROI te meten via de traditionele manieren. Dit komt omdat er in de tussentijd erg veel is veranderd.
In onderstaande infographic van onderzoeksbureau Awareness illustreren zij bevindingen uit hun onderzoek waarin ze op zoek zijn gegaan naar alternatieve manieren om te meten hoe marketeers het beste ROI kunnen meten via social media.
Verder lezen over Infographic
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018