Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Merken op Facebook hebben verschillende manieren om hun bereik te vergroten voor een groter publiek. Maar geldt dit ook voor normale gebruikers? Facebook rolt een nieuwe functie uit die ze al een paar maanden aan het uittesten zijn, genaamd ‘highlighting’. In mei ontdekten Facebook-gebruikers in Nieuw-Zeeland deze nieuwe functie al. Voor een klein bedragje konden ze hun bericht bovenaan het nieuwsoverzicht van hun vrienden krijgen.
Facebook vertelt het volgende:
We are expanding a test that started last May that enables people to pay to promote a status update so that more friends may see it in their news feed. We’re constantly testing new features across the site. This particular test is simply to gauge people’s interest in this method of sharing with their friends.
De woordvoerder van Facebook vertelde aan AllFacebook niet hoeveel gebruikers deze mogelijkheid hebben en gaven ook geen locaties aan. Ook gaf hij aan dat deze optie niet verward moet worden met de gratis highlight optie die ervoor zorgt dat berichten groter worden weergegeven op pagina’s, maar het gaat vooral om het nieuwsoverzicht.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024