Sinds jaar en dag is de South by Southwest (SXSW) show in Austin het evenement om je product te lanceren en een grote groep gebruikers te bereiken. Zo hebben Foursquare, Twitter en GroupMe in het verleden de eerste groei gerealiseerd tijdens deze show welke dit jaar weer van 9 tot en met 18 maart wordt gehouden.
Alle ogen zijn gericht op Highlight, een app die je al lopende en rijdende verteld wie er in de buurt is en wat jullie gemeen hebben zoals je Facebook interesses en vrienden. Het bedrijf heeft recentelijk startkapitaal ontvangen en heeft in korte tijd al de nodige gebruikers weten binnen te halen.
I Just Shared zal tijdens de SXSW beurs, die van 12 tot en met 15 maart wordt gehouden, haar nieuwste versie lanceren waarmee het mogelijk is om alles te sharen wat je kijkt (films en TV series), leest (boeken en tijdschriften), luistert (muziek), speelt (spelletjes), drinkt en eet in samenwerking met de nodige grote ketens zoals Starbucks en McDonalds.
Op dezelfde maandag zal Sonar een beta versie van haar Android app lanceren naast de al bestaande iPhone versie. Sonar maakt gebruik van je Twitter, LinkedIn en Facbook data om te vertellen wie er in de buurt is en welke vrienden jullie gemeen hebben.
Verder lezen over SXSW
Startups23.03.2016
#SXSW16: Uber-verliefd op Lyft
Events23.03.2015
Maak van geluid een lust – geen last
Events23.03.2015
Vier manieren om met Millenials om te gaan #SXSW
Events19.03.2015
AI: de grens van ons inbeeldingsvermogen
Online27.03.2014
Doorbraak verwacht met nieuwsplatform Blendle
Entertainment27.03.2014
SXSW award winnende documentaire “Print the Legend” naar Netflix
Events18.03.2014
SXSW: De Nasa is zo moeilijk nog niet
Events18.03.2014