De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Hyves heeft in samenwerking met Red Urban een sociale campagne ontwikkeld voor mobiel. De campagne van Lays ‘Maak de Smaak – The Battle‘ draait op zowel web als mobiel en is volledig geïntegreerd. Het virale tell a friend onderdeel dat kenmerkend is voor het sociale platform is volledig doorgetrokken naar alle mobiele platformen, zowel app als web. Alle virale tools zijn voor zowel iOS, Blackberry en Android beschikbaar.
“Wij willen Lay’s dichter bij de consument brengen en de consument laten meedenken over nieuwe lekkere smaken. Met de inzet van de sociale mobile mogelijkheden die Hyves ons biedt kunnen we nog dichter bij onze consument komen en ze nog meer betrekken bij ons product,” aldus Barbara van Verseveld, marketing directeur bij PepsiCo.
Wouter te Winkel, manager Concepts bij Hyves voegt toe: “Een boodschap ontvangen van een vriend heeft altijd meer waarde dan een boodschap van een merk, dit biedt op web al jaren een unieke mogelijkheid voor adverteerders om hun verhaal te vertellen op een sociaal netwerk. We zijn zeer blij dat met veel inspanning van ons mobiele developers team deze mogelijkheid nu ook op mobiel web en in de mobiele app van kracht is. ‘Maak de Smaak – The Battle’ is de eerste mobiele campagne op een sociaal netwerk en daar zijn we heel trots op. Het viraal delen en spelen van een merk activatie kan dus vanaf nu op web én mobiel.“
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Hyves
Social Media23.10.2023
Tijdmachine: Hyves was Neerlands trots op social mediagebied
Social Media06.02.2023
5 social media-apps die het nooit hebben gehaald – en waarom
Social Media22.02.2022
Nostalgie: Kun je je oude CU2-profiel nog teruglezen?
En Partyflock en Hyves?Social Media01.05.2018
Hyves is terug en heet nu Hyven.nl
Social Media24.09.2016
9 redenen waarom we Hyves missen
Video29.11.2013
Ode aan de “dansende banaan” – emoticon van Hyves
Social Media29.11.2013
Alleen vandaag kan je nog jouw Hyves content downloaden
Media03.11.2013