Social Media14.10.2011

De #wordfeud battle continues


de-wordfeud-battle-continues.jpg
de-wordfeud-battle-continues.jpg

De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbewust) is gegeven door Heineken en daar hebben in deze volgorde de volgende bedrijven op gereageerd: KLM, Axe, Vodafone, Wehkamp, Mediamarkt, The Phone House, Zoover en Verzekeruzelf. De Battle vindt plaats op Facebook, tools die gebruikt worden zijn Wordfeud en Photoshop.

De wallpost van Heineken leverde in korte tijd veel likes op, daar speelde KLM op in met deze post. Daar reageerde Axe weer op, en de battle was een feit. Wil je op de hoogte blijven, want er gaan er zeker nog veel volgen, hou dan de blogpost van Dennis in de gaten.

...

Verder lezen over AXE

AXE gooit het roer om met nieuwe commercial

De reclamespotjes van AXE, het merk van Unilever met onder andere deodorant en douchegel, staan bekend om de hordes vrouwen die verschijnen wanneer de producten gebruikt worden. Echter slaan ze met de onderstaande nieuwe...

Advertising15.01.2016

AXE gooit het roer om met nieuwe commercial

Find Your Magic!
De Social Effort campagne van AXE

AXE jaren wil al jaren via de vele campagnes ons doen laten geloven dat dit 'de deo' is waar vrouwen direct op afkomen. In alle commercials van AXE zien we vaak een nietsvermoedende man terug die door middel van een AXE...

Nieuws01.06.2014

De Social Effort campagne van AXE

Axe: Jordi Ollebek nieuwe Nederlandse Astronaut

Een reis naar de ruimte; voor de meesten een onbereikbare jongensdroom, maar voor Jordi Ollebek uit Goirle wordt het werkelijkheid. Hij beleeft als één van de eerste ‘gewone’ Nederlanders een ruimtevlucht en schrij...

Online07.12.2013

Axe: Jordi Ollebek nieuwe Nederlandse Astronaut

Axe Apollo Space Academy: Jongensdroom binnen handbereik voor 3 Nederlanders

Bijna een jaar leefden ze er naartoe. Meer dan 50.000 Nederlandse jongeren meldden zich aan voor de officiële astronauten training van de AXE Apollo Space Academy in Florida. David Woudenberg uit Almere is de derde en l...

Online29.11.2013

Axe Apollo Space Academy: Jongensdroom binnen handbereik voor 3 Nederlanders

Axe stuurt jongeren de ruimte in

Axe gaat morgen beginnen met het werven van 3 Nederlandse jongeren die een officiële astronautentraining krijgen in Orlando. Het merk introduceert een speciale opleiding (AASA) in samenwerking met Buzz Aldrin. Eén van...

Online21.01.2013

Axe stuurt jongeren de ruimte in

Engelen vallen op aarde

Axe is enige tijd geleden met de engelen campagne gestart. Een spraakmakende manier om je doelgroep te bereiken. Tijdens afgelopen Trendsfactory werd er een nieuwe video van de engelen getoond. In deze video vallen ze ne...

Video26.03.2011

Engelen vallen op aarde

Axe 1e adverteerder die livestream op YouTube in Nederland mogelijk maakt

Met de "Heaven on Earth" campagne wil Axe op een spraakmakende wijze haar doelgroep bereiken. Naast de TV-commercial waarin beeldschone engelen slechts fantasie blijven, blaast het merk de engelen in dit live branded con...

Video11.02.2011

Axe 1e adverteerder die livestream op YouTube in Nederland mogelijk maakt

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story

Verder lezen over KLM

De toekomst van leren: KLM en de impact van AI

Tijdens een Communitydag georganiseerd door NPULS sprak Timothy Druiventak van KLM.  Zijn lezing ging over over de rol van leren in het oplossen van zakelijke problemen bij KLM, met name in de context van technologie en kunstmatige intelligentie (AI).

Artificial Intelligence29.10.2024

De toekomst van leren: KLM en de impact van AI

Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement

Metadatamanagement is de sleutel tot het ontsluiten van de waarde van data. Air France-KLM bouwde met behulp van het Data Intelligence Platform van SAP-partner Collibra een ‘data catalog’. Hiermee kunnen gebruikers snel achterhalen welke data beschikbaar zijn, waar deze te vinden zijn en wie verantwoordelijk is voor de kwaliteit.

Technology28.10.2024

Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement

Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof

Schiphol heeft de primeur om als eerste luchthaven een op waterstof aangedreven Ground Power Unit (GPU) in de operatie te testen. De H2-GPU is ingezet om toestellen van KLM Cityhopper op het platform te voorzien van stroom, bijvoorbeeld voor verlichting en stroom in de cockpit. Deze primeur is onderdeel van het door Schiphol geïnitieerde samenwerkingsverband TULIPS, mede gesubsidieerd door de Europese Commissie.

Technology05.08.2024

Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof

Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber

Straks kan Flying Blue Miles sparen ook bij Uber, want het ride-bedrijf gaat een samenwerking aan met Air France-KLM.

Automotive16.07.2024

Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber

Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp

De KLM-stewardess op de hak, het is een klassiek gezicht, maar ook heel ouderwets. Daar komt nu een einde aan: sneakers zijn toegestaan.

Nieuws26.04.2024

Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp

KLM zet AI in tegen voedselverspilling

KLM zorgt ervoor dat ze aan boord van vliegtuigen minder voedsel verspillen door het toepassen van kunstmatige intelligentie. AI-programma’s stellen de vliegmaatschappij in staat beter te voorspellen hoeveel passagiers...

Nieuws07.02.2024

KLM zet AI in tegen voedselverspilling

4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!

Ga jij binnenkort op vakantie naar het prachtige eiland Aruba? Lees dan gauw verder. Het eiland in het Caribische gebied is een populaire vakantiebestemming voor Nederlanders. En dat is natuurlijk niet voor niets. Het ei...

Lifestyle23.10.2023

4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!

KLM stapt in Zweedse maker van elektrische vliegtuigen

De luchtvaart, als we over een jaar of 20 ook nog naar onze vakantiebestemming willen vliegen, moet een duurzaamheidsslag maken. Elektrisch vliegen, voor lange vluchten met veel passagiers, is duidelijk nog toekomstmuzie...

Technology13.10.2023

KLM stapt in Zweedse maker van elektrische vliegtuigen

Nederlandse luchtvaartmaatschappij gaat adviseren bij de ontwikkeling van de ES-30