14.10.2011
Social Media

De #wordfeud battle continues

By: Redactie Dutchcowboys

BlogSocial Media
de-wordfeud-battle-continues.jpg
de-wordfeud-battle-continues.jpg

De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbewust) is gegeven door Heineken en daar hebben in deze volgorde de volgende bedrijven op gereageerd: KLM, Axe, Vodafone, Wehkamp, Mediamarkt, The Phone House, Zoover en Verzekeruzelf. De Battle vindt plaats op Facebook, tools die gebruikt worden zijn Wordfeud en Photoshop.

De wallpost van Heineken leverde in korte tijd veel likes op, daar speelde KLM op in met deze post. Daar reageerde Axe weer op, en de battle was een feit. Wil je op de hoogte blijven, want er gaan er zeker nog veel volgen, hou dan de blogpost van Dennis in de gaten.

Share this post