In samenwerking met Managementboek, een online platform met het beste en meest volledige aanbod aan managementliteratuur voor business professionals, mogen we vandaag onderstaande bundel weggeven. Managementboek bestaat al 15 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online boekhandels van Nederland, met een jaaromzet van ongeveer 15 mln euro en ruim 200.000 bezoekers per maand.
Via deze ReTweet actie samen met @mgtboeknl geven we deze bundel Online Marketing boeken weg. En daar hoef je niet veel voor te doen. Om in aanmerking te komen voor moet je de tweet die wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @dutchcowboys alleen maar te retweeten. Daar heb je tot 14:00 uur de tijd voor. Kort daarna maken we de winnaar van deze #RTfun-actie bekend.
De bundel bevat de volgende 10 boeken.
– Google Marketing, Een geactualiseerde en aangevulde editie van het boek ‘Zoekmachinemarketing’ dat in 2008 bij Pearson verscheen.
– IK.nl, Als u mee wilt tellen in het digitale tijdperk kunt u er maar beter voor zorgen dat u een goede indruk maakt op internet.
– Van 3 naar 10.000.000 vrienden, In ‘Hyves: Van 3 naar 10.000.000 vrienden’ vertelt Raymond Spanjar openhartig en vol humor over de geboorte, de groei, de onderhandelingen en de uiteindelijke verkoop van Hyves.
– Het Facebook effect, David Kirkpatrick vertelt op meeslepende wijze over de oprichting, de successen en de toekomstvisie van dit opmerkelijke bedrijf en zijn intrigerende oprichter, Mark Zuckerberg.
– Reclamepsychologie, Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste idee? Weerspiegelt dat idee de behoeftes en emoties van de doelgroep?
– Het einde van winkels?, Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren.
– Affiliate Marketing, het eerste Nederlandstalige boek over een vorm van online marketing die sterk in opkomst is: affiliate marketing.
– Het Marketingwiel, tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media.
– #Volgjemenog, het boek geeft praktische informatie over het bepalen van uw eigen sociale media strategie en hoe u sociale media kunt inzetten voor het ontwikkelen en uitdragen van uw personal brand.
– Groundswell, in dit volledig geactualiseerde standaardwerk vindt u onderbouwd en doelgericht advies hoe u de nieuwe realiteit inzet voor zakelijk succes.