De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Net als vorig jaar zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek gaan uitvoeren. Het onderzoek is het vervolg op een het social media onderzoek 2011. Meten is weten. Een uitdrukking die je inmiddels vaak voorbij hoort komen binnen de social media branche. Nu social media de zogenaamde hype voorbij is het interessant om te weten op welke manier het Nederlandse bedrijfsleven social media inzet en wat de verwachtingen zijn voor het jaar 2012. Ten behoeve van de kennisdeling wordt het onderzoek na afloop uiteraard weer beschikbaar gesteld voor ieder die het lezen wil.
Met het onderzoek wordt er antwoord gegeven op onder andere de reden waarom er wel of geen social media wordt ingezet, welke kanalen er worden ingezet, welke kanalen voor de toekomst interessant zijn en de doelstellingen van social media zijn. Het onderzoek wordt online en offline gehouden om een compleet beeld te krijgen. De enquete kan via de speciale website ingevuld worden.
Verder lezen over Onderzoek
Cybercrime29.10.2024
25% van de Nederlandse bedrijven is niet goed voorbereid op cyberdreiging
Online28.10.2024
Hoe valt het ontstaan van eilandbogen of vulkaanbogen te verklaren?
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Nieuws17.09.2024
Gecombineerde NIVEL- en CBS-gegevens COVID-19-pandemie zijn prima te verklaren!
Social Media04.09.2024
“Trap Er Niet Influencer” doet onderzoek naar effecten van social media
Nieuws21.08.2024
De stollingsgesteenten cyclus op aarde
Artificial Intelligence14.08.2024
Heeft AI-chatbot ChatGPT onze levens echt veranderd?
Nieuws12.08.2024