De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Ikea doet wereldwijd veel met social en hier is een van hun eenvoudigere, maar net zo innovatieve ideeën, deze keer over het social shopping fenomeen, gecreëerd door twee jonge advertising studenten Jeena en John van de Willem de Kooning Academy in Rotterdam.
Het is een eenvoudig concept door het gebruik van Facebook Like buttons voor alle producten op de website. Iedereen kan vervolgens de producten die hij/zij leuk vindt ‘liken’. Aan de hand van alle likes stelt Ikea de ‘most liked showroom’ samen en op alle producten die daar in staan krijgen consumenten (social shopping) korting. Via
Verder lezen over Ikea
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Online27.08.2024
IKEA test een eigen marktplaats voor gebruikte meubels
Marketing10.06.2024
IKEA rekruteert Roblox-spelers als virtuele medewerkers
Gadgets29.04.2024
IKEA komt met een thuiswerkplek die ook echt handig is
Gaming16.04.2024
Het nieuwe gamingmeubel van IKEA klap je gewoon weg
Gadgets10.11.2023
Led-strips: 5 x leuke dingen waarvoor je ze kunt gebruiken
Nieuws27.07.2023
IKEA bestaat 80 jaar: 8 bijzondere wetenswaardigheden
Online03.05.2023