De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In het boek verleiden op internet geeft Aartjan van Erkel adviezen voor het beinvloeden van het gedrag van websitebezoekers, gebaseerd op onderzoeksresultaten uit sociale en neuropsychologie, online usability en eyetracking, en experimenten met website-optimalisatie door internetteams van grote Nederlandse bedrijven.
Websitebezoekers komen meestal een concrete taak uitvoeren op een website. Ze zijn ongeduldig bij het voltooien van de taak en hebben een lage tolerantie voor obstakels en niet-functionele informatie. Bij het uitvoeren van online transacties haken ze bovendien snel af als een website ze onvoldoende geruststelt. ‘Verleiden op internet’ bespreekt dit en ander kenmerkend gedrag van online klanten van webshops, organisaties en instanties en laat zien hoe gebruikersvriendelijke websites dit vergemakkelijken.
We geven 5 exemplaren van dit boek weg
In samenwerking met Aartjan van Erkel en zijn uitgever mogen we 5 exemplaren van dit boek weggeven. En daar hoef je niet veel voor te doen. ‘Like / Vind ik leuk‘ dit bericht voor 16.00 uur vanmiddag op onze Facebook-pagina en je maakt al kans. De winnaars maken we kort daarna bekend.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024