Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Eind vorige week schreef Titus al dat retailers traag zijn met Social Media Monitoring (SMM). De explosie van social media heeft er voor gezorgd dat er in ieder geval veel verschillende tools beschikbaar zijn voor het monitoring. Zelf maken we gebruik van Dialogs. In onderstaande Infographic is ondermeer te zien dat bijv. 2,2% van de respondenten meer dan $10.000 per maand aan SMM tools uitgeven, 54,7% geeft er $100 of minder per maand aan uit. Hoe zit dat bij jullie. Maak je gebruik van een betaalde tool, of gebruik je een van de vele gratis tools?
Verder lezen over Infographic
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018