De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Gisterenavond heeft Facebook een aantal belangrijke updates uitgerold voor het ‘zelf te bedienen adverteer systeem’ waarvan “those marketing their Facebook Pages” alsmede adverteerders in het algemeen het meeste van zullen profiteren.
De meest opvallende verandering is mogelijkheid voor de “self-serve” adverteerders om het nieuwe sponsored stories advertentie formaat te publiceren. Er zijn 2 types sponsored stories voor Facebook pagina admins beschikbaar: “Like Stories en Page Post Stories“, beide hieronder afgebeeld en beide ook zeer zeker interessant voor pagina admins: “They will be split testing these types of ads for campaigns beginning immediately in an effort to decrease their fan acquisition costs.”
De andere grote upgrade is de mogelijkheid voor pagina admins om te selecteren op welk tabblad ze willen dat de bezoekers terechtkomen nadat ze op de advertentie hebben geklikt.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024