Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Volgens eMarketer zal Twitter dit jaar zijn advertentie inkomsten minimaal zien verdrievoudigen tot $150 miljoen dollar. Steeds meer bedrijven zullen het medium gaan gebruiken om hun marketing berichten te verspreiden. Het afgelopen jaar al heeft Twitter adverteerders als Nissan, Hewlett-Packard en Starbucks gehad. De verkoop van advertenties voor Twitter, dat het advertising programma in april vorig jaar introduceerde, zal de grens van $250 miljoen in 2012 bereiken, aldus een analyst van EMarketer, dat vandaag een eerste ‘multiyear research report’ over het microblog heeft uitgebracht.
Twitter gaat hard richting de 200 miljoen geregistreerde gebruikers maar moet concurreren voor de advertising dollars met grotere bedrijven als Google en sociale netwerken zoals Facebook. Twitter zal een boost moeten geven aan het aantal gebruikers en tegelijkertijd aan moeten gaan tonen dat advertenties op de betreffende posities en pagina’s doeltreffend zijn.
De inkomsten van Twitter zullen nog steeds klein zijn vergeleken met die van Facebook, maar eMarketer verwacht wel dat ze volgend jaar met advertentie dollars meer binnen halen dan MySpace.
Verder lezen over Twitter
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024