Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Na een veel besproken aanval op Nestle richt Greenpeace zijn pijlen nu op de Nederlandse bedrijven Essent en Nuon. Beide energie leveranciers zijn van plan om een kolencentrale nabij de Waddenzee te gaan bouwen, terwijl ze communiceren erg ‘groen’ te zijn. Greenpeace is daarom de actie ‘stop of ik zeg op‘ gestart en legt via hun eigen commercials uit hoe het nu echt zit.
Verder lezen over GreenPeace
Media11.04.2019
Greenpeace duikt met een zestal podcasts in de wereld van plastic soep
Technology17.10.2017
Greenpeace: Apple en Fairphone meest duurzame techbedrijven
Amazon onderaan de ladderOnline27.11.2013
Faiza Oulahsen, een van de #Arctic30, ‘stoerste vrouw van Nederland’
Online08.05.2013
Greenpeace Mission Possible
Online26.02.2013
Groene grieten gaan Dumpster diven
Technology25.04.2012
Greenpeace: Apple’s iCloud dienst is vervuild
Online26.05.2010
Nederlandse politici gaan met de billen bloot
Social Media24.03.2010