Twitter is háastig op zoek naar verdiensten. De investeringen voor de wereldwijde hosting zijn enorm. De zakelijke markt lijkt hierbij de ultieme doelgroep. Na de advertenties rechtsonder en testen met de zakenpagina als ook de testen met de multiuser-accounts lanceert Twitter iets nieuws. De ultieme nú-beleving komt met de http://fashionweek.twitter.com/ Hierbij wordt een subdomein(xyz.twitter.com) gebruikt als locatie voor de backchannel. De backchannel toont de gebruikelijke publieke #hashtag-tweets maar toont onderin tevens de tweets van speciale genodigden. Technisch lijkt Twitter het backchannel-experiment van de NY FashionWeek en American Express Platform0 versie 1.1.3 te noemen. Handig is de Connect withTwitter button die direct een wederzijdse follow-connectie aanmaakt. Door het gebruik van een tweede #hashtag zoals #beauty worden de subkanalen gevuld met tweets en foto’s. Binnenkort een dutchcowboys.twitter.com? Voorlopig heeft het Nederlandse Moby NOW meer gemak én backchannel-beleving.