De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Een aantal grote adverteerders die gebruik maken van Facebook om hun doelpubliek te bereiken hebben de uitgaven het afgelopen jaar vertienvoudigd. Volgens Facebook COO Sheryl Sandberg, hebben sommige bedrijven hun advertentie-uitgaven zelfs vertwintigvoudigd.
Facebook, dat vorige maand bekendmaakte wereldwijd 500 miljoen gebruikers te hebben, is een erg verleidelijk kanaal geworden voor adverteerders die op grote aantallen online consumenten mikken.
Wie die adverteerders zijn wil Sandberg niet zeggen, maar grote klanten van het netwerk zijn traditioneel bedrijven als Coca Cola, Adidas en JP Morgan.
“Two years ago the big brands were experimenting with us. They started buying with us a year ago. Now, they’re going big.” Het hele interview is hier te vinden.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024