De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Slechts een kleine minderheid van de marketeers maakt bij zijn campagnes nooit gebruik van Facebook. Dat is de conclusie van een onderzoek gedaan door SeeWhy. Slechts 2% van de ondervraagde marketeers zegt geen enkel plan te hebben om het sociaal netwerk in zijn campagnes in te schakelen. Verder is 20% niet helemaal zeker. Facebook wordt vooral gebruikt om verkeer te genereren naar bestaande e-commerce websites (67%), terwijl 44% zegt voor specifieke promoties en lanceringen Facebook-applicaties te willen toepassen in plaats van micro-sites. Ook zegt 26% van plan te zijn om zelf e-commerce applicaties uit te bouwen op Facebook.
De website WebProNews wijst erop dat Facebook enkele maanden geleden een speciaal applicatie-aanbod heeft opgezet voor commerciële toepassingen. Volgens SeeWhy heeft 68% van de online marketeers daar al op ingeschreven of heeft plannen in die richting. Via
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024