De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Social Embassy, de social media marketing unit van Media Embassy, gaat de Nierstichting begeleiden bij de inzet van social media. Er is al een strategie en plan van aanpak opgezet. Bij de uitvoering zal onder meer invulling worden gegeven aan de realisatie van een blog, de opzet van community management en social media monitoring.
“Social media is een onderwerp dat momenteel veel besproken wordt. Ook bij goede doelen leeft de vraag sterk hoe de aanwezigheid van social media kan bijdragen aan de realisatie van bedrijfs-doelstellingen. Binnen dit kader wordt vaak gesproken over social network fundraising“, aldus Social Media Strateeg Niels van der Velden.
Media Embassy verrichtte voor de strategievorming onderzoek. Doelstelling van de inzet van social media is voor de Nierstichting om vergaand te ‘connecten’ met de doelgroep.
“Behalve dat wij het belangrijk vinden te weten wat er leeft binnen social media, wil Nierstichting de relatie met de doelgroep en ambassadeurs verstevigen en de dialoog aangaan in social media“, aldus Paulien Pleijter, Manager Communicatie Nierstichting Nederland.
Verder lezen over Goede doel
Media25.12.2023
3FM Serious Request haalt vele miljoenen op voor Stichting ALS Nederland
Media06.12.2023
Je kan nu weer een plaat aanvragen voor 3FM Serious Request
ALS-ambassadeur René Froger vraagt eerste plaat aanOnline27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieOnline20.11.2022
World Children’s Day: waarom sommige gebouwen vandaag blauw kleuren
Advertising08.04.2022
Sea Shepherd toont ‘Catch Of The Day 2050’
Nieuws09.12.2021
Naar de andere kant van de Atlantische Oceaan in een roeiboot
One For The Sea zet zich in voor het behoud van zeebosNieuws02.12.2021
Ruim 4.000 kinderen op wachtlijst voor Sinterklaascadeau
Nationaal Fonds Kinderhulp luidt de noodklokMedia21.09.2021