![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Het gerenommeerde tijdschrift The Economist investeert de volgende drie à vier maanden ’tienduizenden Britse ponden’ in een sociale-mediastrategie die binnen zes maanden 500.000 Facebookfans en 750.000 Twitter-followers moet opleveren.
Facebookprofielen en -commentaren zullen samen met de Twitterfeed in de Economist-website worden geïntegreerd. Volgens Ben Edwards, die verantwoordelijk is voor de webactiviteiten van The Economist geeft de strategie de belangrijkheid van Facebook en Twitter als bron van informatie aan. The Economist hoopt dat Facebook nieuwe lezers zal aanbrengen en dat er zo ‘een dieper niveau van engagement‘ kan worden ontwikkeld. The Economist heeft al 93.000 Twitter followers en 181.000 fans op Facebook. De site van The Economist verwelkomt maandelijks 4 miljoen unieke bezoekers waarvan er 3 miljoen hun gegevens op de site hebben achtergelaten. Via
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Facebook
Online25.07.2024
Social Media22.07.2024
Social Media01.07.2024
Social Media28.05.2024
Nieuws15.05.2024
Social Media22.02.2024
Social Media14.02.2024
Online07.02.2024
Verder lezen over Twitter
Social Media24.07.2024
Social Media07.07.2024
Social Media22.06.2024
Social Media16.06.2024
Social Media12.06.2024
Social Media09.06.2024
Social Media03.06.2024
Social Media01.06.2024