Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het modemerk Burberry lanceert binnenkort onder de naam Art of The Trench een eigen sociale netwerksite. De website is compleet ingericht rondom de befaamde trenchcoat van Burberry. Zo kunnen bezoekers foto’s uploaden waarop zij te zien zijn in een trenchcoat. Andere bezoekers reageren weer op deze foto en kunnen de foto’s een cijfer geven.
Burberry vecht nog steeds met collega modebedrijf Aquascutum om wie de trenchcoat nou eigenlijk heeft uitgevonden, maar zeker is dat Burberry met deze sociale netwerksite bij de consument die positie claimt.
De website, die in oktober live gaat, is niet het eerste sociale online initiatief van Burberry, dat via zijn Facebookpage (680 000 leden) onder andere sneakpreviews van nieuwe collecties en interviews met Burberry modellen deelt.
Verder lezen over Online Marketing
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Marketing19.06.2024