In de lijst van overzichten en lijstjes hoort deze ook zeker thuis. De top 100 van merken die het meeste en beste gebruik maken van Sociale Media.
Het rapport verdeeld de merken in 4 groepen: Mavens, Butterflies, Selectives en Wallflowers, afhankelijk van het aantal media kanalen dat ze gebruiken. Daarnaast krijgen ze scores per media kanaal zoals Blogs, Facebook, Twitter, Wiki’s en discussie forums. Volgens het rapport en de onderzoekers is er een correlatie tussen het gebruik van sociale media en de winst.
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023