De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Ter ondersteuning van de “Philips, natuurlijk” campagne is er in samenwerking met Tribal DDB een Twitter competitie opgezet http://twitter.com/Philips_vs.
De community is gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen om de superioriteit van Philips producten aan te tonen door ze aan dé ultieme test te onderwerpen. Twitteraars kunnen direct meedoen door een beschrijving van hun idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters te Twitteren. De jury, bestaande uit een product test team, een Twitter guru en wat medewerkers van Tribal DDB zal uiteindelijk één opmerkelijke uitdaging selecteren die Philips aan moet gaan. Deze ultieme product test zal worden verfilmd en geeft antwoord op de vraag of Philips echt alles aan kan?
De campagne site www.philipsvs.com toont real-time de laatste Twitter inzendingen. Verder zijn er nog wat virale films en video’s geplaatst op YouTube en Flickr om deelnemers te inspireren dat ene geniale idee te verzinnen.
Zo daagt Philips bijvoorbeeld de zon uit door te testen of het mogelijk is een haan midden in de nacht te laten ontwaken en kraaien, door gebruik te maken van een Philips Wake-up Light.
Meedoen met de competitie kan nog tot 10 juli. Overigens ontvangt de winnaar een Philips Cinema 21:9 TV.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Philips
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Gadgets05.09.2024
Een nieuwe versie van de Philips Hue Play HDMI-sync box
Gadgets10.07.2024
Probleem Philips Hue-lampen: branden ongewenst op volle kracht
Gadgets19.06.2024
Nieuwe Philips Hue Twilight-lamp: voor niets gaat de zon op
Technology29.05.2024
5 redenen om juist nu een Ambilight TV te kopen
Technology10.05.2024
Review: De Philips OLED808 Ambilight TV geeft je een meer meeslepende ervaring
Entertainment22.02.2024
De OLED+959 is het nieuwe vlaggenschip van Philips TV
Met een helderheid van 3.000 nits, Ambilight Plus en meer!Gadgets09.01.2024
Philips komt met deurslot dat je toelaat op basis van je hand
Verder lezen over Twitter
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024
Mensen die je blokkeert op X kunnen je posts gewoon zien
Social Media04.09.2024
Social medium X komt naar je televisie
Social Media27.08.2024