De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Facebook gebruikers discussieren nog vollop over het nieuwe design van de homepage. Maar wordt het nu niet een tijd dat ze naar de gebruikers gaan luisteren?
CEO Mark Zuckerberg stuurde een email naar zijn medewerkers waarin hij duidelijk maakte dat “the most disruptive companies don’t listen to their customers.”
Maar wat moeten ze dan doen? Volgens Ben Parr op Mashable zijn er 3 mogelijkheden.
1. Stay the course: Facebook says nothing, addresses nothing, and charges on with its bold plans to change how we use the social graph.
2. Issue assurances to the Facebook community: In my opinion, this is the most likely outcome. Mark Zuckerberg publishes a blog post on the Facebook blog explaining, once again, his vision for Facebook. The company places a note at the top of the homepage and asks, once again, for feedback and discussion from users. But in the end, they don’t change features.
3. Bring back some of the old homepage features: Facebook will not revert back to the old layout, but they might reincorporate some of the old features, such as events and applications, on the homepage. This is adding back some of the functionality Facebook lost.
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024