Social Media07.05.2008

Spot-a-Shop.nl


spot-a-shop-nl.jpg
spot-a-shop-nl.jpg

Sanoma Uitgevers heeft vandaag www.spot-a-shop.nl gelanceerd. Een site met de leukste winkeladressen van Nederland waar gebruikers zelf een winkelroute kunnen samenstellen, uitprinten en mee de stad in nemen. Spot a Shop is een social shopping site die zich richt op vrouwen in de leeftijd van 20 tot 30  jaar.

Volgens de redactie van Spot a Shop en contentpartners Flair, Viva, Yes & VT Wonen is er op de site een overzicht met de leukste winkels in Nederland te vinden. Gebruikers en retailers kunnen zelf winkels toevoegen, ondernemers kunnen op Spot a Shop ook een eigen pagina aanmaken en zo hun onderneming toevoegen aan de database van Spot a Shop.

Wanneer je een dagje gaat shoppen in een vreemde stad kom je vaak niet verder dan de grote winkelstraat. De leukste winkels zitten vaak net om de hoek. Maar welke hoek? Met Spot a Shop hoef je nooit meer te dwalen. En ook die dikke stedengids kun je thuislaten,” aldus Sanne van Soest, coördinator  spot-a-shop.nl.

Michiel Kroeks, Online Uitgever Vrouwen: “Dankzij Spot  a Shop, ons nieuwe social shopping platform, kunnen we gezamenlijk met gebruikers en retailers meer content en interactie generen rondom winkelen en alles daaromheen.” Winnaar Big Idea Contest  2007 Sanne van  Soest was met haar idee  ‘Map 2 Shop’ winnaar van Sanoma’s Big Idea Contest 2007. De wedstrijd waarbij creatieve geesten een zelfbedacht idee in mochten leveren voor een tijdschrift, website of iets anders.

...