De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De inschrijving voor de tweede editie van de Dutch Search Awards is vandaag geopend. Marketingbureaus, merken en professionals kunnen tot en met 30 september hun beste case(s) op het gebied van search marketing insturen. Daarmee maken ze kans om in de voetsporen te treden van eerdere winnaars als Wehkamp, Blue Mango en iProspect.
Vakjury
Na beoordeling maakt de vakjury op 30 oktober de shortlist met genomineerden bekend. Naast de bestaande categorieën, zijn Beste Brandingcampagne, Beste Videocampagne, Beste Bing-campagne, Beste Displaycampagne en Beste Socialadvertising-campagne dit jaar nieuw.
De uitreiking van de Dutch Search Awards zal plaatsvinden op donderdag 23 november in B.Amsterdam. Behalve erkenning en een award, krijgen winnaars tevens een plek tijdens de Search Marketing Masterclass in 2018.
2016 editie
Na het succes van de eerste editie in 2016, heeft de organisatie van de Dutch Search Awards nog een aantal categorieën toegevoegd. Dit jaar kunnen cases worden ingezonden voor 18 awards die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘Branche’, ‘Campagne’ en ‘Tools & Software’.
Iedere inzender van een case dingt automatisch mee naar de awards voor Beste agency, Beste in-house team of Beste consultant; één van de belangrijkste erkenningen in de search-industrie.
Publiek
Ook het publiek krijgt dit jaar een stem. Het oordeel voor de awards in de categorie ‘Tools & Software’ wordt namelijk voor de helft gebaseerd op het juryoordeel en voor de helft op publieksstemmen. Vanaf 30 oktober kan men via de website van de Dutch Search Awards stemmen op de genomineerde tools en software.
Bing
Bing is wederom hoofdsponsor van de Dutch Search Awards in 2017. Het initiatief wordt daarnaast mede mogelijk gemaakt door o.a. IAB, AdCalls, Swydo en SQIQ.
Verder lezen over Bing
Artificial Intelligence01.08.2024
SearchGPT: Een innovatieve stap in AI-zoektechnologie
Marketing19.06.2024
Waarom is online marketing essentieel voor je onderneming
Search17.11.2023
Gelukkig: Bing en Edge worden iets minder dwingend
Technology18.10.2023
OpenAI rolt websearch functie ‘Browse with Bing’ uit in ChatGPT
Drie weken nadat de bèta versie opnieuw beschikbaar kwamCybercrime03.10.2023
De AI-chatbot van Bing barst van de malware
Niet op linkjes tikken dusOnline06.09.2023
Er komen nog geen extra EU-eisen voor Gmail, Edge en Bing
Maar Google, Microsoft en Apple gaan niet vrijuitSearch18.04.2023
Paniek bij Google, Samsung gaat mogelijk voor Bing
De Koreaanse fabrikant is gecharmeerd van de nieuwe ChatGPT-aangedreven zoekmachineSearch15.02.2023
Microsoft Bing met geïntegreerde ChatGPT: nog niet overtuigend
Verder lezen over Online Marketing
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Verder lezen over SEO
Marketing22.08.2024
HubSpot komt met gratis tool voor AI zoekoptimalisatie
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
Search03.06.2024
Wat we hebben geleerd uit het grote Google Zoeken-lek
Search28.05.2024
Kleine websites zullen verdwijnen door Google’s nieuwe update
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
DC Business18.12.2023
Dit zijn de linkbuilding trends voor 2024
Search15.08.2023
Wat de verminderde vertoning van FAQ-snippets in zoekresultaten voor jouw SEO betekent
Online21.05.2023