Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Onze Chief–editor Bas van den Beld van SearchCowboys heeft dit weekend afscheid genomen van het blog waar hij het afgelopen jaar met heel veel plezier en inzet aan heeft gewerkt.
Searchcowboys.com is een opvolging van de ooit Nederlandstalige versie. De keuze om internationaal te gaan was een logische keuze. Onze eigen thuismarkt is te klein en het echte nieuws binnen de SEM markt komt nu eenmaal vooral vanuit de VS.
Searchcowboys.com moet een platform zijn voor de meer Europese markt. Dat is een uitdaging omdat Europa meer en meer achterop lijkt te raken in deze industrie. We missen identiteit en een Europeaan bestaat niet. Zo ook Europese initiatieven.
Bas heeft getracht met een team van specialisten Europa meer op de kaart te krijgen. De vele positieve reacties, de populariteit van het blog, de gastpostings op Amerikaanse blogs en de nauwe samenwerking met Europese organisatoren van SEM-gerelateerde events is een bevestiging dat dit goed gelukt is. Daarvoor verdienen Bas met name, en alle bloggers een groot compliment.
Vanuit de hele crew bedanken we Bas voor zijn enorme inzet en drive. Bas heeft te kennen gegeven dat met alle zaken die hij onderneemt, van projectplanning tot aan het schrijven van een boek, er geen tijd meer is om ook een pittige klus als het runnen van blog ernaast te blijven doen. Bij focus hoort ook het maken van keuzes en kunnen wij die van Bas alleen maar respecteren. Bas blijft gelukkig bloggen, dat doet hij zeker op Dutchcowboys. Daarnaast zullen ook de lezers van Searchcowboys hem zeker af en toe terug zien als blogger.
Bas nogmaals bedankt voor je enorme inzet en we wensen je echt alle succes met de nieuwe dingen die je gaat ondernemen. Searchcowboys.com houdt echter niet op te bestaan. Daarvoor heeft het blog inmiddels een te grote groep van lezers en enthousiaste bloggers. Samen met hen en aantal nieuwe mensen zullen we als altijd de markt blijven volgen. Wel zullen we in een tijd waarin Social Media meer en meer belangrijk word extra aandacht gaan geven aan deze ontwikkeling.