Op het gevaar af dat dit als reclame wordt gezien..... . Volgens mij zijn we een van de eersten in Nederland die dit onderbrengen in een aparte organisatie. En daarom willen we het toch niet voor ons houden. MyFactory ui...
Op het gevaar af dat dit als reclame wordt gezien..... . Volgens mij zijn we een van de eersten in Nederland die dit onderbrengen in een aparte organisatie. En daarom...
Evolve 2.0, de nieuwe Vea-vakgroep organiseert op 13 februari a.s. een e-strategy sessie "Top of Flop 2006". Tijdens deze sessie kijken we terug op een jaar van evolutie...
Een mooi bericht om 2007 mee te beginnen: de internetconsumptie is afgelopen jaar met 24% gestegen. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van STIR. Deze stijging wordt...
Een studie van de EIAA (European Interactive Advertising Association) toont aan dat de toename van het internetgebruik nauw verbonden is met de beschikbaarheid van...
Dutchcowboys heeft haar eerste bureau blogaccount geopend. Euh? Een bureau account (in beta natuurlijk) maakt het mogelijk om als bedrijf mee te bloggen op Dutchcowboys....
Al het nieuws krijg ik via Clipit of Bloglines binnen. Snel, makkelijk, herkenbaar format, who's next. Af en toe maak ik een uitstapje en ga rechtstreeks naar Nu.nl of...
Tom Hayes - Vice President bij Applied Materials en een grootheid in Silicon Valley, heeft een goed stuk geschreven over de Bubble Generation en waarom ze niet van je...
BestuurOnline.nl is een initiatief waarbij online video toepassingen worden ingezet om de transparantie van het overheidshandelen te bevorderen en de kloof tussen burger...
Leuk filmpje om jongeren naar de stembus te trekken van reclamebureau Toscani. De makers: "Wel, dat is eigenlijk heel simpel uit te leggen. De makers zijn wij: Ran en...
Wel de reclamefolders, niet de bergen oud papier. Door de samenwerking van ilse media en e-folders.nl kunnen consumenten vanaf nu kiezen: of een pakket blaadjes in de...
Eric van Ulden zou in 2003 bedreigd zijn toen hij al eerder een dergelijk concept aan het opzetten was. Nu in 2006 komt hij echter net een nieuw systeem voor het online...
Gisteravond naar de RAI geweest waar Media Expo 2006 plaats vond. Altijd leuk een rondje te maken langs onvermoeibaar salestalent van de diverse mediabedrijven, en erg...
Donderdag avond was DC uitgenodigd bij een informele pers- en bloggersmeeting, met etentje en ‘valet parking’ (bedankt Sabine!), waar het Windows Live Butterfly Team...
Google Home doet zijn naam eer aan: hij weet namelijk precies wanneer jij ‘home’ bent. Google Home is de smarthome-app van Google waarin je allerlei slimme apparaten...
De Looktech AI-bril heeft zijn debuut gemaakt op Kickstarter en maakt direct indruk. Met functies zoals een 13MP-camera, AI-integratie en een batterijduur van 14 uur,...
Ericsson gaat met zijn Nederlandse hoofdkantoor naar Breda. Na 100 jaar in Rijen verhuist het bedrijf in het eerste kwartaal van 2025 naar het moderne 5Tracks-gebouw in...
Gisteren sprak Radjen van Wilmsen op het congres New Weapons of Marketing Communication over KPN’s narrowcasting-avontuur. Een leuk verhaal, maar weinig antwoorden helaas. De belofte die narrowcasting moet inlossen is...
Gisteren sprak Radjen van Wilmsen op het congres New Weapons of Marketing Communication over KPN’s narrowcasting-avontuur. Een leuk verhaal, maar weinig antwoorden...
Als eerste Mediabureau van Nederland start Universal Media, in samenwerking met advertentienetwerk WebAds, onderzoeksbureau MEMO2 en het van oorsprong Zweedse Admeta, met...
In de eerste helft van 2006 zijn de netto bestedingen aan TV reclame opvallend gestegen naar 387 miljoen euro. Dit is een groei van ruim 9% ten opzichte van 2005. Deze...
Boomerang vooral bekend door de freecards in scholen en bioscopen, gaat samenwerken met de beruchte weblog VKmag (de oude Volkomenkut.com). De beide organisaties zaten al...
Deze video vind ik helemaal gaaf!! Vorige week gaf ik al aan dat ik redelijk gek werd van die Postbank reclame; te vaak, te flauw, te simpel, te over de top BN-ers etc....
Amerikaanse cijfers over de advertentie-uitgaven in 't eerste half jaar van 2006 wijzen op gestegen uitgaven aan TV-reclame. De advertentie-uitgaven stegen uberhaupt met...
Sophos ontdekt nieuwe manier waarbij spammers email adressen verzamelen. Deze keer wordt de internetgebruiker naar een website gelokt met videomateriaal als eerbetoon aan...
Niet de erotische, maar wel de populaire sites over beroemdheden zijn de grootste verspreiders van Adware. Dat onthult het antivirusbedrijf McAfee in zijn rapport 'Adware...
We hebben er wederom een nieuw reclameblog bij in Nederland. Dit keer een initiatief van de bedenkers van tvopjepc.nl. Clamare wil je dagelijks het laatste nieuws op het...
Geen herrie in de keuken, maar herrie in de blogwereld leek het vandaag wel? Nahhh...bloggers are friends schreef ik ooit en dat willen we graag zo houden. Michael van...
News Corp het bedrijf achter de inmens populaire site MySpace neemt een meerderheidbelang van 51% in het ringtonebedrijf Jamba, bekend door de irritante reclames van...
De Stichting Internet Reclame (STIR) heeft de bereikscijfers van de maand juli uitgegeven: (Tussen haakjes het bereikpercentage van de juni) 1. MSN - Messenger - 47,5%...
TvM: Interactieve marketing-expert en auteur van het boek ‘Life After The 30-Second Spot’ Joseph Jaffe weet het zeker: weg met de ouderwetse manier van reclamemaken....