Media18.11.2004

Aan tafel !


1100732222potatoes.jpg
1100732222potatoes.jpg

[Stephan Fellinger]: Vorige week ging ik al in op een bijeenkomst van de AAF (de amerikaanse bond van adverteerders) en gaf aan dat 75% van de adverteerders verwacht dat de DVR het media landschap totaal zal doen wijzigen. Nu zijn nog meer resultaten, zonder kosten, te verkrijgen via de AAF website.

In zijn geheel is de hoeveelheid adverteerders die sterker zijn gaan geloven in interactieve media sterk toegenomen.De heren en dames waren al eerder ondervraagd in 2003. In het onderzoek wordt verder ingegaan over het bereiken van de verschillende culturen in de VS.

Op de site van Imedia connection wordt het rapport besproken. De titel van het artikel: online becomes meat and potatoes geeft aan dat steeds meer marketeers online activiteiten wel degelijk als belangrijke ingredienten van de hoofdmaaltijd zijn gaan vinden in de VS. In Nederland heb ik echter nog vaak het idee, dat we nog aan het voorgerecht bezig zijn. Maar wat zal het hoofdgerecht mij goed gaan smaken.

...