Online27.06.2017

​WiQhit GO maakt van een standaard webshop een meer persoonlijke omgeving


Vorig jaar hebben we online meer dan 20 miljard euro uitgegeven. Dat was een stijging van 23 procent ten opzichte van het jaar daarvoor. Toch is het nog altijd slechts een laag percentage van alle online bezoekers die iets koopt. En is de website niet relevant? Dan klikken ze zo door naar de concurrent. Maar daar heeft het bedrijf WiQhit iets op gevonden: WiQhit GO.

Persoonlijke omgeving

Als eerste in Nederland komen ze met een simpele en betaalbare oplossing die een standaard webshop verandert in een meer persoonlijke omgeving. Hierdoor stijgt de kans op een aankoop met 20%. Met de WiQhit GO personalisatie-tool is het personaliseren van je webshop nu simpel, betaalbaar en beschikbaar voor iedereen. Een gepersonaliseerde webshop is nu dus ook voor het MKB toegankelijk.

Conversie verhogen

Door het personaliseren van webshops hebben ze de afgelopen jaren de conversie van een aantal klanten weten te verhogen. En dus is er besloten om deze succesvolle werkwijze te gaan automatiseren. WiQhit GO is het resultaat, een unieke personalisatie-tool.

Hoe het werkt

Als webshopeigenaar plaatst je de WiQhit-code op de website. In een intuïtieve wizard bepaal je als gebruiker wie de belangrijkste doelgroepen zijn en welke gepersonaliseerde uitingen getoond moeten worden.

WiQhit maakt gebruik van bewezen effectieve overtuigingsprincipes op het juiste moment. Dus binnen 20 minuten kan jij op weg naar 20% meer conversie. Zonder enige technische kennis. Vervolgens krijg je in een overzichtelijk rapport de prestaties met WiQhit precies te zien.

Zelf aan de slag?

Mocht je geïnteresseerd zijn, het is nu een maand lang gratis te testen. Het werkt op alle e-commerce platformen, zoals WordPress en Magento. En ze zijn 24/7 bereikbaar om hun kennis te delen.

...

Verder lezen over Online Shop

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

We gaan in sneltreinvaart richting de feestdagen. Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en Kerstmis volgen elkaar in rap tempo op. En dus gaan we ook met zijn allen weer op zoek naar de leukste cadeaus en scherpste aanbiedingen. Maar daar spelen ook kwaadwillenden slim op in. En dus komt Autoriteit Consument & Markt nu alvast met een waarschuwing voor onbetrouwbare webshops in aanloop naar de feestdagen.

Online31.10.2024

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshops
Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Albert Heijn had ooit een kassaloze AH To Go en al was dat een experiment, kunnen we stellen dat de kassaloze supermarkt niet werkt. 

Technology08.10.2024

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten

Hoe heten de knoppen op jouw webwinkel? Dat kan veel uitmaken in het consumentenrecht.

Online07.10.2024

Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten

Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna

Achteraf betalen bij een webshop kan heel handig zijn, bijvoorbeeld met Riverty of Klarna. Wat zijn de verschillen en de risico's?

Online24.09.2024

Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Kruidvat gaat vanaf 23 september een aantal erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België en natuurlijk ook online op Kruidvat.nl. Dankzij deze overeenkomst verdubbelt de erotische webshop in één keer zijn aanwezigheid in het Nederlandse en Belgische winkelbestand.

Online23.09.2024

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement

Heb je een Select-abonnement van Bol? Dan is er slecht nieuws: het wordt duurder. Het goede nieuws? Niet belachelijk veel.

Online05.09.2024

Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

De Nederlandse consument geeft steeds meer geld uit online, maar ook steeds meer waarde aan duurzaamheid. Er is alleen wel werk aan de winkel voor webwinkels. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org  blijkt namelijk dat consumenten niet voldoende zijn geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen. Daarnaast wordt de impact van het gedrag van consumenten ook nog vaak onderschat.

Online04.09.2024

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

Worden je Temu-bestellingen straks duurder?

Bestel je wel eens op Shein, AliExpress of Temu? Dan ben je niet de enige en dat ziet ook de Nederlandse overheid...

Online30.07.2024

Worden je Temu-bestellingen straks duurder?